Monday, February 1, 2010

TESTIMONIAL SUKSES

Antara testimoni tentang JAMU RATU DARA yg telah di terima..
(testimoni ni ihsan dr supplier sy iaitu org yg bertanggungjawab membawa JRD ke pasaran online ini)



Testimoni 1
Ayu (Kota Bharu )
Salam kak. Tak sia-sia saya cuba jamu akak ni. Badan makin ringan timenk bangun pagi. Membuang pun lawas je..hihi.. Lagi satu kak, yg palingpower time ehem ehem, mmg berbeza sekali la kak.. senyum le asben sayasampai pg esoknye..hik hik..Tq kak.. Saya akan try menten makan jamuakak ni.

Testimoni 2
Izanni ( Kota Damansara )
Keputihan saya dah ilang kak!! Best sgt. Sebelum ni asyik rasa takselesa je..Ni baru makan 2 botol..nanti saya up date lagi..tq kak eryn..


Testimoni 3
Kak Leen ( Seremban)
Mmg best la erin..sgt ketat dan grip mmg luar biasa. Lama dah kak leentak makan jamu. Badan pun rasa tak best. Dingin jek selalu dgn abang.Tapi lepas try test yg erin bagi test free aritu..mmg lain sgt…confident baik je rasa..Macam anak dara lorrr… Pasni kene beli la pulakyer… 


Testimoni 4
Nazlia ( Dengkil)
Saya ni memang susah nak buang air tapi sejak JRD ni Alhamdulillahtiap2 pagi buang air. Badan pun makin bertenaga. Pasal ketat padat tutaktau la saya kak..sb saya lom kawen lagi. Tapi keputihan pun dahtakda ni... time kasih JRD and kak eryn.. Nanti saya pomot dkt kwn2 yekak..hihi..


Testimoni 5
Kak Ju (Kajang)
Ramai org tegur nama muke kak ju cam berseri2 je..kak ju pun takperasan..tp bile igt2 balik..mesti sb makan jamu ratu dara ni.. Badanpun best je rasa, sakit2 urat ilang.. Tang grip grip tu..mmg rasa lainsgt.. Bahagia je..hehe..


Testimoni 6
Mummy Haiqal ( Cheras)
Hi Mama Rissa..Ni haa u mintak testimony kan..ni yg jadi kat I lepasmakan Jamu ratu dara u tu ..ni baru makan 1 stengah botol je ni dahrasa cam ni..
1. Keputihan dah takda lgsg u..
2. Kulit muke i semakin makin berseri2 n nampak merah2 je..cam fresh je rasa..hehe..
3. Badan rasa ringan je..lenguh2 badan tak rasa dah..urat dah tak berangin kot..hehe..nk bgn pagi pun senang..
4. Bab 18sx tu memang super duper superb..sengihhhh jek cik abang i..

Tu je la..sape2 nk try mmg di rekemenkan la.. Tak rugi punye..
p/s : nanti I try pomot kat bdk2 opis ye..kalau laku leh la I jd dealer..hihi..



Testimoni 7
Dila (Johor)
memang best la kak JRD ni. memang time “tuttt” tu, jgn ckp la... Diladh mkn byk dah termasuk yg glemer2 tu... tapi kesan JRD ni macam lagibest pulak..serasi kot dgn dila.
Dila mkn dlm seminggu senyap2..pastu test dgn hubby..dia tegur rasalain..dia kata ketat len macam je..hihi..malu la kak..tp lakesannye..tq kak erin.. 


Testimoni 8
Najuha (Kajang)
Salam kak..sorry lambat bg testi yg akak mintak..huhu. Saya makan dahnk masuk 2 botol. Walaupun ada tinggal2 sb terlupa tp saya dapat rasakesannye jugak kak. Pembuangan sgt lawas, selera makan punberkurangan..sb rasa cam cepat kenyang. Ketat2 tak tau la kak, takkawin lg..hehe. Tp keputihan dan keliatan sb sakit2 urat nk bgn pgtakde dah.. Tq kak erin. Semoga jamu ratu dara suksess!!


Testimoni 9
Puan XXXXXXX@yahoo.com
Kak, jgn letak nama n email saya kak..malu..hehe. Hubby suruh sayamenten makan jamu akak, sedap katenye..hihi. Sebelum ni makan jamu ygagak mahal, bile cuba jamu akak..sama je kesannye..so mestilah saya nkyg murah tp berkualiti superb kan..Pengguna yg belum cuba, cubalah..berbaloi2...


Testimoni 10
PuanAnnina, Kajang.
Puan Eryn, tq sb bg saya test jamu ratu dara ni..sebotol je saya makandah hilang keputihan. Letih2 badan pun tak rasa. Balik keje boleh lagimerayap pegi shopping...kalau tak, mesti saya rasa cepat penat. Yangpasal dalam kelambu, mmg menjadik la..hari2 mau kata suami saye..hehe..Tq puan..

testimoni dari customer saya:

TESTIMONI 1

TIE KELANTAN SMS 0179808xxx

nuin, tie nk transfer duit ni..nak order JRD lg..hubby cakap, mmg BESSSSSS giler ble bersama akak skg..dia cakap klu akak maintain mcmni slalu..mmg xmmpula die nk psg "duo"..hehehe, nauzubillah..arap2 akak sorg je dihati die smpai ble2..amin. Cume time period akak raser penatla sker badan..sbb xmakan JRD kot..klu mkn JRD, pagi2 mmg bertenaga..hehehe..



1 comment:

  1. Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
    Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
    Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
    Wanita cantik bermula dari diri :)

    [BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN,KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA]

    ReplyDelete